Veelgestelde vragen
- Hoe bestel ik een gratis proefkaartje?
- Hoe kan ik mijn prijs berekenen?
- Hoe snel worden mijn kaartjes geleverd?
- Hoe zie ik op welk papiersoort mijn kaartjes zijn gedrukt?
- Kunnen jullie mijn kaartje controleren?
- Kan ik de enveloppen vooruit ontvangen?
Staat je vraag hier niet bij, zoek dan via onderstaand venster.
Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Recensiebeleid
- Waarom verzamelen we reviews?
Bij WIJ Geboortekaartjes vinden we het belangrijk om te weten wat klanten van ons vinden. Zoals voor feedback: zowel positief als negatief. Zo zien we wat klanten waarderen, maar ook welke dingen verbeterd kunnen worden. Daarnaast kunnen de reviews onze websitebezoekers helpen om een keuze te maken.
- Worden alle reviews geplaatst?
Ja, elke review wordt geplaatst in chronologische volgorde. Ook eventuele negatieve recensies: er is geen mogelijkheid om deze te verwijderen of achter te houden. Valse reviews van mensen die geen klant zijn, worden wel verwijderd.
- Wat doen we met valse/onechte reviews?
We houden een oogje in het zeil voor reviews die zijn geschreven door mensen die geen klant van ons zijn. Wanneer we het vermoeden hebben dat een review niet van een echte klant afkomstig is, dan nemen we direct actie. Komt de review niet van een echte klant? Dan laten we deze verwijderen. Hiermee voorkomen we dat je valse reviews te zien krijgt. Zo kan jij ervan op aan dat elke recensie echt is, en weet jij wat je kunt verwachten van onze producten en service.
- Hoe verzamelen we reviews?
De reviews verzamelen we via The Feedback Company, een onafhankelijke partij, die werkt volgens een strikt reviewbeleid.