Klachtenprocedure

Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over onze producten en/of over onze service, dan kun je contact met ons opnemen.

Dit kan op de volgende manieren:
- via e-mail: info@wijgeboortekaartjes.nl
- via telefoon: 0521 - 74 52 33 op werkdagen bereikbaar tussen 9.00 uur - 17.00 uur
- per post: WIJ Geboortekaartjes, Lageweg 17 A, 1695 GL Blokker 

We proberen zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 5 werkdagen) na ontvangst van je klacht hierop terug te komen met een inhoudelijke reactie. Mocht je het niet eens zijn met de oplossing of komen we er samen niet uit? Dan kun je je klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Het is tevens mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).