Veelgestelde vragen

Type hier je vraag:
Gerelateerde vragen over Mijn account
- Hoe log ik in?

Rechtsboven staat een icoontje van een poppetje met 'Account'. Als je hier op klikt kun je inloggen of een nieuw account aanmaken. Ook is het mogelijk om hier een nieuw wachtwoord aan te vragen. We versturen je dan per e-mail een nieuw wachtwoord. Wanneer je deze niet binnenkrijgt in je inbox, controleer dan even je spambox.

- Wat moet ik doen als het inloggen niet lukt?

Inloggen op je account doe je met je e-mailadres in combinatie met je wachtwoord. Mocht je je wachtwoord vergeten zijn, vraag dan een nieuw wachtwoord aan. We versturen je dan per e-mail een nieuw wachtwoord toe. Wanneer je deze e-mail niet binnenkrijgt in je inbox, controleer dan even je spambox.
Als het hierna nog steeds niet lukt om in te loggen, kan het misschien zo zijn dat je meerdere accounts hebt aangemaakt, met wellicht een ander e-mailadres? Mail ons gerust als je wilt dat we je wachtwoord resetten. Zorg er wel even voor dat je, na het ontvangen van je nieuwe wachtwoord, deze verandert naar jouw nieuwe eigen wachtwoord.

- Hoe worden mijn kaartjes bewaard?

Op het aantal kaartjes dat je kunt bewaren in je account zit geen limiet. Je kunt dus meerdere varianten maken om te bekijken welke je het mooiste vindt. Wij raden je aan om de naam van het kaartje aan te passen om te onthouden welke versie het is. Geef de naam ‘definitief’ aan het kaartje die jij het mooiste vindt. Wanneer je kindje geboren is en je wilt je kaartje bestellen, dan kun je de beste versie zo gemakkelijk terugvinden.

Om ruimte op de server vrij te houden, worden kaartjes die niet zijn besteld (of vergrendeld) na 12 maanden verwijderd. Als je een kaartje langer wilt bewaren, bestel deze dan als proefkaart. Het kaartje wordt dan vergrendeld zodat je hem later kunt kopiëren en verder kunt bewerken onder een nieuwe naam.

- Hoe kan ik een kaartje verwijderen?

Kaartjes die nog niet zijn besteld (en dus niet vergrendeld staan), kun je hem door middel van het prullenbakje verwijderen. Kaartjes die zijn verwijderd kunnen niet meer worden teruggehaald.



Tip: zorg ervoor dat je account overzichtelijk is door elk kaartontwerp een andere naam te geven en kaartjes die je niet meer gebruikt te verwijderen.


- Hoe werkt het met afbeeldingen in mijn account?

Je kunt maximaal 12 afbeeldingen opslaan in je account. De afbeeldingen die je gebruikt op je kaartje en de afbeeldingen die staan in je bibliotheek zijn rechtstreeks aan elkaar gekoppeld. Wanneer je een foto verwijdert die je op een kaartje hebt gebruikt, wordt de foto ook automatisch verwijderd van het kaartje. Controleer dus ook goed alle afbeeldingen voordat je je kaartje gaat bestellen en verwijder geen afbeeldingen totdat je kaartje is gedrukt. Want als je je kaartje al wel hebt besteld, maar hij is nog niet gedrukt, en je verwijdert dan een gebruikte afbeelding, dan wordt de afbeelding níet gedrukt op het kaartje!



Het is belangrijk dat je de foto al van tevoren bewerkt, voordat je hem inlaadt in de editor. Dus al bijgesneden in het juiste formaat en met gecorrigeerde kleuren. Het is niet mogelijk om dit nog te doen in de editor.


- Is het mogelijk om een excelbestand in te laden met adressen voor etiketten?

Ja, dat is mogelijk! Laad het exceldocument met adressen in bij het maken van je etiketten. Gebruik hiervoor dit format. Let op onderstaande punten om je adressen goed op het etiket te krijgen:




  1. Gebruik alleen excel

  2. Houd de kolomindeling intact. Dus geen geen kolommen verwijderen of toevoegen. Je mag kolommen wel breder maken of leeg laten

  3. Wanneer je een kolom niet gebruikt, dan kun je deze gewoon leeg laten

  4. Gebruik geen gekke leestekens zoals & ; : ' etc.

  5. Heb je problemen met het inladen? Probeer dan je adressen te kopiëren in een schoon excel bestand, wellicht staat er ergens toch nog een vreemd teken. Je kunt ons ook altijd even een e-mailtje sturen, dan kijken wij met je mee.